Varför

Jaha då säger vi hej feber IGEN!!
vA I H******


Missade tandvårdsinfon i fredags på BVC.
Ringde och bad om ursäkt.


Igår ringde dom från folktandvården för dom hade återbudstid.
Så imorrse trottsade vi febern och gick till tandläkaren.

Hon älskade väntrummet med alla lampor i taket.
Men när det kom en i vit rock blev hon genast reserverad och dom fick INTE ta i henne.
Är ju för att hon har dåliga minnen stackarn :(


Fick en tandborste att borsta de lilla risgrynet hon har och lite info..


Skulle ha köpt en borste redan när tanden kom fy på mig!
Men nu ska vi  borsta 2gånger om dagen  :)

Blir dåligt med inlägg nu för Lexie sitter helst i mitt knä i soffan hela dagen
får inte ens gå å kissa.
Men jag passar på att kramas  och gosas för när febern är borta vill hon inte sitta still i nått knä :) 

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Och så den där tandborstningen är det enda som får Colin att gråta, han avskyr det. Men sen skräms dom ju på tandvården när dom säger att det kommer massor med små barn med hål och att dom inte lagar på små barn så dom får lida. Hoppas ni blir friska snart, tråkigt med feber!

2011-02-02 @ 23:19:09
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: BajsMalis Oseriösa

Men stackars lillpluttan!! Det är inte gott att vara liten alltid! :(



sv: MEN GUUUUD VAD ROLIGT ATT HÖRA/LÄSA! Du är hur välkommen som helst.. FisNize! :D

2011-02-03 @ 11:16:10
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: carola

miisförstå mig rätt, jag skulle ockse vela ha lite febergos med lisa:)

Hon är ingen gosis, vill bara springa omkring.

hoppas dock hon kryat på sig och ni får en bra helg

kram

2011-02-04 @ 07:34:00
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0