Trött!

Jag har fått en ursäkt iaf det tog bara lite tid :P
Karlar!
Ibland rinner det över och man orkar inte mer.
Jag ska inte behöva ta sån skit!


Vi var på babymassage idag iaf och det var spännande.
Lexie blev jättetrött av alla bäbisar och allt nytt :)
Men hon verkar gillat.

På kvällen blev det hundkurs med Devil.
Gick mycket bättre än jag trott !
Det finns där inne det måste bara plockas fram.
Är ju så kul att gå kurs!


Matilda kom hit med en present till Lexie.
Hon fick jättefina Hello Kitty sänkläder som matchar med sänghimlen.
Så snällt!!
<3

Nu ska jag nog ta mig en dush och krypa ner under täcket.
Är så jäkla trött.




Kommentarer
Postat av: Leffe

Hälsa Conny att det inte alls blir något farligt om man steker i Lätta. Lätta är gjort på vegetabiliskolja, det innehåller även proteiner från mjölk och rätt mycket vatten. När man hettar upp det i stekpannan så dunstar vattnet bort. Oljan och proteinerna som blir kvar blandar sig till en tråkig klibbig smet. Inte gott men inte farligt heller

2010-09-23 @ 07:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0