Orkar inte blogga :(

Finner ingen lust helt enkelt ...

Gör ett inlägg med bara bilder








Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Vad fin du var i mörkt hår!

2010-09-09 @ 18:28:27
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Zanna

Ja det är supertrist.. Blev verkligen SÅÅ ledsen.. Han satt jätte länge och försökte laga det, det gick nästan.. Men nu så hörde en vän av sig till mig och sa att jag kunde få hennes för det bara ligger, så det var ju jätte snällt :) Är så mkt lättare att ha hnom i de kopplet när man har vagn med också och han ska upp bland buskar och ha sig :P haha..



Men FY vilken dålig stil utav honom, tycker du ska fråga efter kopplet eller pengarna, han kanske har "glömt" , så en liten påminnelse gör susen ;)



Sen måste jag bara säga att jag håller med Emma, du är superfin i håret, det passade verkligen dig!

Jättefina bilder i från dopet också :)

Hoppas ni hade det super trevligt och att Lexie var med på noterna ;).. hihi..



Ha det så bra och hälsa familjen så gott och då menar jag även hundar och katter såklart :) <3

2010-09-09 @ 22:13:18
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Frida - gravid vecka 40

Sv ; Ja , det är verkligen inte långt kvar nu (hoppas jag) ! :) Känner redan nu hur lycklig jag kommer bli , ja menar ..Om man är såhär lycklig över att ha den i magen , vad blir man inte då när den kommer ut. Helt ofattbart ..

Längtar så jag spricker !

2010-09-09 @ 22:25:21
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0