Nytt

Vi trotsade regnet och släpade med Matilda till köpis.
Men hmm löninghelg å dåligt väder..... Bad choice!
Fan vad folk...

Blev nytt smink till mig ryckte åt mig isadoras nya mascara wigwam
undrar om den är bra?
 ett par "tossor" Till tjejens fötter.
Ny nappflaska då hon förövrigt druckit välling i flaska 3gånger *chockad*
Nå andra nappar som vi ska prova.


Hundarna fick tuggben och kissarna leksaker.
När jag kom hem fick hundarna benen och Rex lyckades få ett ben som luktade
dött.
Alltså det stank nå gräsligt och själklvart skulle han åla runt med det slemmiga benet i soffan.
Jag bad han att gå ner och de gjorde han men varje gång lämnade han kvar benet i soffan.
Han fattade inte att man ska ta med sig benet.
Så han hoppade ju upp igen hela tiden.
Jag sparkade ut äckel benet i hallen och sa att han skulle ligga där.
Medans jag höll på med Lexie var han tillbaka i soffan typ 700gånger.
Nu är benet äntligen slut.
Men lukten är fasiken inte slut..
Det stinker apa !!!!



Nu sover hon och jag ska nog slänga mig på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0