Libero

Här hemma används Libero.
Är nöjd med blöjorna och dessutom är dom mer miljövänliga och innehåller ingen lotion så att man själv kan välja när barnet behöver det.

Liberoklubben är åxå en bra sak Eftersom du kan samla poäng från olika varor och sedan få något för poängen. Det finns tex en kod på varje blöjpaket som du får 100poäng för.
Jag har slaviskt fört in varenda poäng från olika produkter och mitt mål har varit

Häromdagen uppnådde jag mina 1800 poäng och klickade hem denna.
Och igår kom den i brevlådan.


Och när vi låg på sjukhuset fick vi en lapp om up and go paketet som vi fick hämta på lindex.
I den hittade man lite smått och gått till sig själv och barnet.
Upskattat!
Vi gillar Libero med andra ord haha
Undra vem som igentligen blev gladast.
Lexie
Eller mamman som slaviskt samlat poäng och räknat och grejjat haha ;)

Kommentarer
Postat av: Mikki

Jag älskar också Libero.. Bästa blöjan... Bäst erbjudanden.. Samlar dock inte på poäng.

2010-09-14 @ 12:14:46
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Gillar också libero! Men är med i pampers också bara för att liksom. Vet du att man kan skriva samma kod flera gånger på liberos hemsida. Om man kollar tex på tvättlapparna i affärerna så kan man se att flera paket har samma kod :P

2010-09-14 @ 13:44:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

Jag tycker libero är bra, iaf till Milton. Men 1-2 är så förbannat stela. Båda mina ungar har fått skav av bebisbläjorna. Men från 3an funkar dom bra tycker jah. Därimot tycker jag att dom är sämre på natten. Läcker oftare än pampers tex.

2010-09-18 @ 10:40:16
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0