Helgen slut

Vi har röstat , Umgåtts , Promenerat , Gosat bäbis


Och C har även varit ute en hel dag och fiskat.
Med Charlie och Thomas.
När Lexie blir större ska vi följa med.
Jag vill åxå lära mig flugfiska det ser så roligt ut när man viftar med linan haha
Och det är ju alltid så mysigt och lungt att fiska å grilla korv.
Avkopplande
 


Mycket har hunnits med dock inte städat :( Surt att börja veckan utan att det är rent å fint.
Hatar när det är ostädat.

Jag är så trött så ögonen snart ramlar ihop!
Lexie gör morgon klockan 6 så jag brukar lägga mig runt tio på kvällarna för att orka vara pigg på morgonen hehe.
Så nu börjar ögonen vara tunga är ju van att sova.
Men lär ju kika klart på valet.
Det går inte att försöka få henne att somna om för hon är så glad på morgonen
när hon får komma över till våran säng.
Hon skrattar och pratar och pillar mig i ansiktet.
Kravlar runt i hela sängen och bara är så go så hon kan.



Skulle lägga mig i sängen och amma men det var fler i huset som tänkt samma
Diva och hennes tre små låg åxå i sängen.
Så vi fick dela plats :)




Vi har försökt knäppt fina bilder på älskade idag men hon ligger inte still och drar i lakanet som vi lägger henne på men fick några bra bilder.
Och senaste veckan har hon börjat sitta långa stunder helt rak i ryggen själv :)
Hon sitter i badbaljan själv dock är mina händer inte många cm borta ifall hon skulle ramla.




Conny tjatar om omelett så jag lär vell ge med mig och gå och fixa det innan ögonen trillar igen haha.

I veckan lär jag försöka ta mig till stan och fixa försäkringen på fina guldhalsbandet Lexie fick i doppresent.

Föräldragrupp på BVC kul missade förra gången och skulle så gärna villja se alla gulliga bäbisar.

På onsdag är det babymassage på öppnaförskolan.
Och kurs med Devil

Sen får vi se vad som händer  :)
Självklart ska jag gosa bäbis och busa med hjärtat som alltid :)!



Devil åker på stryk
 han som bara ville leka stackarn gick iväg och ville inte gå upp i soffan
när den lilla grå var där.


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Ja men precis ush. Vill inte tänka på hur det hade varit om barnen också hade varit inne då taket rasade in. Vilka fina bilder!

2010-09-19 @ 21:50:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: erika

va mysigt med kattungar! :)

2010-09-19 @ 21:53:12
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ska Devil få gå på hundkurs? =)

2010-09-19 @ 22:14:54
Postat av: Zanna

Åhh det är såå mysigt med misse bäbisar! Ceros bara äskar dom över allt annat! Allt som är litet , det ska han ta hand om, tvätta, bära, gosa och pyssla med.. Underbara hjärtan!

2010-09-24 @ 14:36:09
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0