Dagen

Blev väckt i vanlig ordning runt 6 av en liten som kravlade runt i spjälsängen och gjorde vilda pruttljud så dregglet flög :) .
 Hon fick komma över till oss och äta lite.
Kravlade ur sängen vid 7 och gjorde morgon.

Sen har vi lekt och hon har jagat mig i gåstolen och skrikit av förtjusning.
Ätit gröt och bytit bajsblöja.
Vid nio som alltid dags för en liten nap.

Medans hon snarkar har jag gjort alla måsten,
Gjort kattlådorna och sopat, diskat lite, plockat undan och sminkat mig.
Så nu är jag redo för dagen.

Hon borde vakna vid 11 då är det dags för hennes lunch när hon varit uppe ett tag,
Sen kommer pappan hem så jag kan rasta vovvarna.

Det är en vanlig förmiddag som ser i princip alltid likadan ut :)
Men jag mår bra och trivs som attan.


Kommentarer
Postat av: Zanna

Ja men dom är verlkigen toppen! Hundarna kan gå upp i gräset och buskar och man behöver inte följa med ;P haha..



Men gud va dåligt! undra om sakerna verklugen är borta bara.. Jag menar, saker går ju inte bara upp i rök? va trist! Är det någon ni känner väl då?

Jag skulle blivit tokig!



Ja du blev superfin, passade dig jättebra!

hehe, jag tror det är så där typiskt på dop, att barnet skiker och gråter, allt är ju så nytt och stort, och som sagt, alla folk som pussar och gosar och har sig :P haha..Hon ville väl vara med mamma :)



Tack så mkt, bloggar blir så mkt roligare att läsa med bilder och det gör så att inläggen får lite liv typ :



Men jag kan ruttna totalt på att blogga ibland, lite trist, ¨men ibland så kan jag skriva hur mkt som helst.. Man har ju inte alltid tiden heller..



Hoppas allt är super med er!

Lexie har blivit så stor, känns som om det var nyss hon kom i till världen ju :)



puss å kram <3

2010-09-13 @ 16:24:03
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Mikki

Måndagar 9- 13 tisdag och onsdagar 9- 12. Onsdagar är det bara baby dag.. Barn till 1 år.. Annars är det upp till 6 års ålder.

2010-09-13 @ 17:49:21
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0