Denize

Har blivit jobbigt morgonpigg senaste tiden.
Nu när man har sista chanserna att ta en lång sovmorgon innan bebis kikar ut.
Då jäklar ska man vara pigg som aldrig förr.
Har redan hunnit kikat på vakna med the voice ätit frukost gjort en leksak till Rex som han kan leka med.
Han har hunnit tröttnat på den och somnat..
Ja då går man upp för tidigt.
Dagarna blir så långa.

Helgen har varit underbar och mysig.
Har bara varit med älskade och tagigt det lungt.
Njutit av varandras sällskap lekt med vovvar laga godmat och ätit massa godis ;).
Vi har fixat klart allt till bebis.


Gjorde en sjukt god wook med fläskfilee och massa grönt igår..
Detta serverades med nudlar. Vi lagar alltid så bra mat när vi gör den tillsammans :).




Har inga lergigan kvar så mår sjukt illa :S
Men då håller jag mig ifrån allt socker och det är ju bra :).

Blir mer blogg idag känner jag på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0