Vill ha!!

Ja dom som vet vem jag är vet åxå att jag helst alltid går i mjukisbyxor.
Jag bara är sån'!

Fick höra på en fest en gång för läänge sen..
Nize du är så jäkla cool för är dig själv du kan lixom gå på fest i mjukisbyxor!


Grejjen var..Där satt jag på fest i mjukisbrallor utan att ens tänka på det..
Haha luff unge.
Men i love it.
Och när saker och ting bara blir det är ju då man är sig själv!


Så dessa onepiece är ju något jag suktat efter i evigheter!
Dom är underbara och jag SKA ha ende bara är så.
Det värsta är att jag skulle bo i den men vad gör de!

Onepiece!

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

Niklas ska få en av mig i julklapp eller när han fller :O)

2010-12-06 @ 05:54:54
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0