Sjukt eller gulligt

Hittade en annons på Blocket och klickade mig in.
På bilden är det en bäbis.
Men ne det var en Reborn docka.
Har ni sett sånna?

Det är dockor som ser ut som riktiga bäbisar med lika längd och vikt.
Till och med kan dom se till så dockan andas.
Du kan beställa efter egna önskemål.

Väldigt populära ibland barnlösa kvinnor.
Men även bland mammor och mor föräldrar..

Man kan få en som är lik sig själv.
Och vissa behandlar dom som barn.
Med blöjbyten å allt!

Hade man haft råd hade jag beställt en som ser ut som Lexie som man kan ha
i en hylla tills hon blir äldre.
Lite coolt.

Men när dom behandlas som riktiga barn börjar det bli läskigt eller hur?
Såg att det fans dockor på tradera att köpa.
Men smakar det så kostar det... ca 2000-7000


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hehe nej det gjorde du inte :) Ja det är toppen med dom där Colin var ju bara 5 månader då när han började gå runt saker. De är praktiska i början men sen när han lärde sig sätta sig på rumpan och huka sig slutade vi använda den för annars lär dom sig inte att det gör ont. Jag fick jätte många elaka kommentarer när jag började använda den.



Vilken läskig docka sånna skulle dom ha på äldreboeende där dom går runt och matar gosedjur och sånt hehe

2010-12-04 @ 22:18:52
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Marina

Man kanske ska bli med barn igen ;-) Dom är ju hur fina och söta som helst, för att inte snacka om hur äkta dom ser ut.

Krama Lexie från mormor <3

2010-12-05 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0