Denize

Har inte mycket att säga idag är trött så tänkte joina min älskling i soffan.
Börjar känna mig väldigt tung nuförtiden ;)
Vi har precis varit ute och lekt med hundarna så nu ska vi bara mata oss själva.
Blir så enkelt som möjligt på en söndag, stuvade makaroner och köttbullar.

Återkommer med mer text i veckan 
har blivit lite nu för hårdisken krashade
men nu funkar allt igen :)
med lite hjälp av pappsen. 


Fick så fina blommor och vas av min skatt häromdagen !
Dom blev väldigt uppskattade.
Man blir så glad av sånt :)


Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Lexie var fint :) har ni nå reserv-grabbnamn då? :P Jag vill ha Naomi, Naima eller Nikita på tjej. Niklas säger bara NEJ, NEJ, NEJ. Suck.

2009-10-18 @ 19:26:25
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Viggo har vi med :P Men jag vill helst ha Lotus, men det vägrar Niklas.

2009-10-19 @ 08:20:49
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0