Denize

Imorsse när jag vaknade och la handen på magen så kände jag hur det rörde sig därinne :)
Har inte velat trott att det varit sant innan jag igår på UL såg att hon rörde en massa på sig.
Blev alldeles varm i kroppen när jag kände det.
Helt sjukt hur mycket någon som inte ens kommit ut i världen än kan påverka en.
Det är lycka :D
Går omkring som i en dvala och drömmer och längtar .
Kom ut nu!

Snart har halva tiden gått...


Imorgon ska jag äntligen få fina naglar :)
Kul.

Och idag blir det nog inte alls så mkt.
Ska försöka fixa något att stoppa i magen .
Titta klart på filmen från igår.
Jag och älkslingen började titta på Johan Falk filmerna igår.
Men problemet var att vi började bakifrån med filmernas ordning.
Klantigt.
Så igår blev det film 4 sen 3
Så får bli 1 och 2 idag .
Men dom kanske vi tittar på i ordning nu när vi vet vilken ordning dom är i :P.

Nu lär jag torka spyor efter mammas katt :@
Borde hon torkat upp själv
men hon är ju bortrest och kommer hem ikväll.
Hatar spyor allra helst den jag har på golvet då det är hårbollar i :S
Får blunda och tänka på något annat..


Hoppas verkligen att det är en tjej därinne som hon tyckte det såg ut som.
Hon kommer få ett så fint namn.
:)



Det var över ett år sedan du lämnade mig .
Jag saknar dig så jävla mkt underbart fina katt!


Kommentarer
Postat av: Sazzo

Åh vad ska hon heta?:D

2009-10-08 @ 14:29:55
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Sazzo

Gud va sött :D Blir ju skitbra namn ju :P

2009-10-09 @ 09:33:18
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :) Om du/ni vela komma ikväll så är det kl 18 i lokalen i 57an :)

2009-10-12 @ 10:33:55
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0