Denize

Connys mormor har en väninna som heter Barbro som har stickat det här till våran bäbis.
Så jäkla gulligt med stickat.Och att någon gör sig tiden till att skapa det.
Det tackar jag henne för :)
Det är en tröja byxor vantar mössa och en filt.



Sedan gjorde hon ett par lovika vantar till Connys bror och jag har ju velat haft sånna länge men att köpa dom känns onödigt dyrt. Och göra dom Haha ne du det skulle bli kaos.
Men jag köpte garn och lämnade önskemål om att jag ville ha rosa på dom.
Och efter bara någon dag har människan gjort dessa till mig dom är hur fina som helst.
Och behöver jag ens säga hur nöjd jag är!  Perfekt nu när det börjar bli kallt




Det har inte ens gått en kväll och det är förjävla tomt här utan min andra hälft hur ska jag klara detta ;)
Hela lagenheten är tyst.
Ja förutom Engla och Rex som river hela soffan och springer maraton över golven.
Men det gör ju dom jämt .
Men nu ringde han :D Dom hade kommit fram välbehållna iaf..
Ush vad jag saknar!

Ska ta mig ner till affärn och köpa tröst godis och kika på idol för det är vell idag tror jag :P

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL

ja jag hittade sånna recet nu när jag sökte på krämig potatisgratäng. Kanske ska testa.

2009-10-02 @ 19:57:21
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Zanna

Ja dom är nog de :P hehe.. Boss fördrar att sitta på fönsterbrädan :D Han hade en period då han skulle sitta på köksbordet oxå men där var faktiskt gränsen så han drar jut en stol och sätter sig på den istället, haha.. Gör så knäppa men smarta saker att man tappar hakan ibland och inte har mage att säga åt han, dom är ju trots allt så söta och vill ju bara vara med :)



Vilka supersöta kläder du fått till bebisen :) Mysigt!

2009-10-02 @ 20:19:28
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0