Denize

Hjälp?!?

Har haft ont lite då och då på baksidan av låret under stjärten.
Har kommit utan att jag gjort något spec känns lite som ett sendrag fast håller i sig mkt längre..
Iaf idag när jag tog en sväng med hundarna så högg det till och jag fick så jävla ont på samma ställe samma känsla fast hundra gånger starkare.
Det gör så ont så jag började grina här hemma när ja skulle från köket till vardagsrummet
någon som vet vad de kan vara??
Foglossning?
Eller iscias *stavas* ?
Ska ringa BM imorgon ..



Har varit på mykidoo visning idag hoss Fia .
Försökte ju ordna en egen visning men ingen som kunde ge ett ordentligt svar på om
dom kunde komma eller ej så kändes lite hopplöst.
Onödigt att stå där med alla kläder å fika och så kommer ingen.
Jag tycker iaf att dom har sjukt söta kläder och saker :)
Lite dyrare men man behöver ju inte köpa alla kläder därifrån en
engångs grej eller två räcker ju ..

Blev iaf en beställning utav dessa :D Body mjukisbyxor pyjamas nappar å flaska.






Sjukt sugen på deras söta skötväska samt förstahjälpen "väska" Som man kan sätta på vagnen hur smart som helst :) alltid är det någon som ramlar eller tex har en klantig mamma som gör illa sig ;)
 

Skulle vilja ha en egen visning så säg till om ni vill komma !!!!!
Måste ha minst 5 personer som säkert säger att dom kommer sen får dom gärna ta med sig fler ..


Kommentarer
Postat av: Fia

Welcome foglossning:P

2009-11-18 @ 08:19:07
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Nä det är ischas, foglossning känns i bäcknet. Över svanskotan, höfter, "pullbenet" :P Haft/har båda.. Inte alls kul och det värsta är att ischas aldrig rikigt går över. det är en inflamerad nerv som kommer med jämna mellanrum även efter graviditeten.. :/ Finns inte så mycket att göra åt det mer än ev gå till sjukgymnast och få lite stretchövingar :/

2009-11-18 @ 10:42:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Fia

Till mig sa dom att det var foglossning,säger det än..Jag hade aldrig ont i pullbenet,vid svanskotan eller bäckenet utan det ilade (gör ännu) och värkte som tusan när jag gick,satt,låg osv och enligt bm var det foglossning..

2009-11-18 @ 13:57:42
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Mikki

Åhh det där lät inte så kul, hoppas de blir bättre snart. Jag har inte känt av nått sånt än iaf =)

2009-11-18 @ 15:37:12
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Anna Lång

Jag tror de är nått med ischias (eller hur de stavas)... Jag har så ganska ofta! Så de lär nog komma tillbaka... Men de är ingen fara! Det sa iaf BM till mig.. Hehe. Ser att vi alla har olika komentarer om detta.. :D

2009-11-18 @ 23:03:26
URL: http://www.metrobloggen.se/annalang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0