Denize

På fredag ska engla prova ett nytt hem .
Vi håller tummarna för att det ska funka och att hon kommer vara lycklig.
Hon kommer åka till gysinge inte alltför långt bort till en 23årig tjej som bor själv utan andra djur.
Hon har även möjlighet att ha med sig Engla på jobbet .
Så Engla kanske blir truckförare om allt går vägen :)
Verkar vara en hel go tjej så hoppas för allt i världen att Engla trivs.
Men kommer bli sjukt jobbigt och jag kommer böla som ett as...
Men kan inte vara egoisktisk och tänka på mig själv...



Hjärtat är ledig idag :)
Skönt att han är hemma vi tog en jättelång sovmorgon .
Fick äntligen sova..
har haft skitsvårt att kunna sova senaste veckorna så känner mig som en ny människa.
Ska leta på dammsugaren snart ser jag :/
Skitigt på golven...
Och imorgon ska vi till BM .
Tur att älsklingen tog ledigt imorgon åxå så han kan följa med mig :D
Ifall man ska få ta prover :O..
Så vill han ju höra på hjärtat i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0