D

Hej hej igår var det fix dag i stallet.
Dom skulle även ta bajsprov på hästarna för å se om dom hade mask.
Men Norton ville inte bajsa så jag fick jogga med honom inget hände.
Så då fick jag rida en sväng och efter 30min kanske bajsar hästen så då fick jag hoppa av ta min bajspåse
och plocka upp efter han måste sett väldigt kul ut.. Den lilla bruna hästen är Norton...



Var på Wp med hundarna och Engla provade en sele och fick dra en kätting på bara nått kilo.
Hon var  lugn och verkade trivas och på torsdag ev, är det pojkarnas tur att prova skulle tro att de där är Devils grej :).
Ingen ide att träna Engla nu när hon är rund om magen vi får ta det efter.




Idag är det arbetsförm, som gäller (suck) men man måste vell,
Började dagen med ett glas cola :S nyttigt värre svider typ i magen nu..

Måste ta en macka eller nå :S

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazayangel [mamma till Milton]

Okey. Ska kolla med Niklas hur han jobbar på torsdag men ja skulle jättegärna vilja hänga på. Är är väll gångavstånd dit eller? Vilken tid är det ?



Bode vällfinnas sele i novas storlek? Tänkte att det är dumt å köpa en innan man vet om hon tycer detär kul.. :P

2009-05-18 @ 15:04:30
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyange [mamma till Milton] - TÄVLING

Hej, måste man vaa där prick 5 ? Niklas jobbar nämligen till 5 så isf kanske vi dyker upp senare? Hur länge brukar om vara där?

2009-05-21 @ 13:31:05
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyange [mamma till Milton] - TÄVLING

Tror jag jobbar på torsda å är lite osäker på när jag slutar isf.



men när är det på söndag då?

2009-05-22 @ 12:45:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0