Hej



Ja idag slutade Conny tidigt så jag har spenderat dom sista timmarna med att jävlas hehe :P ...

Igår var jag och fixade håret hoss Emma vilken pärla :) Det blev bra men ska sätta i 50slinor till för att få det lite tjockare.


Sen var jag till stallet och red Nisse och Joker. Det är så skönt att vara i stallet för man slipper lixom tänka så mkt :

Mamma tog lite kort på mig och Joker som jag tänkte dela med mig av.


Ja annars händer det inte så mkt bilder på håret kommer efter helgen tänkte jag.
Nur är det nog dags att städa lite och boka tvättstugan..



Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazangel [mamma till Milton]

Hej, ska kolla med C när ja kan låna hennes tång igen. Men sikta in dej på måndag eller tisdag? Känns håret bra då?



ridbilderna såg fina ut:)

2009-06-20 @ 13:38:24
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0