hektiskt

Ne inte så hektiskt jag sover mest tycker jag dag som natt..
Men lite måste jag uppdatera.
Har precis gjort en cheescake som står i frysen nu kanske hur jävla gott som helst

Älsklingens semester är slut efter helgen *snyft* Känns jobbigt fast han bara jobbar 5min härifrån.


Imorgon kommer det valpköpare och hälsar på sin lilla valp.
Hon ska bli sundsvalls bo ;) Familje hund ensamstående mamma med två bran 4 och 11år
Dom har haft amstaff tidigare så det ska nog bli bra :)





Har fått tabletter mot mitt illamående utskrivna så nu har jag till och med varit ute med hundarna två gånger idag.
Senaste 2veckorna har varit hemsk jag har inte kunnat gjort nånting . Bara sovit och spytt ..
Så det är tacksamt att det funkade då jag provat en massa saker som inte funkat före. Seaband från apoteket som ska trycka på nån punkt , åksjuke tabletter (postafen) . Undvikit mejeri produkter. Ätit regelbundet . ätit banan , druckit te å ja allt vad som nu ska lindra men inte på mig iaf ;) .



Kvällen ser ut att bli väldigt lugn med cheescake och mys bara . Lär städa imorgon vilket inte känns så lockande.
Men skriver nog oftare nu när jag mår lite bättre.

Ciaaoo

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazangel [mamma till Milton]

haha gud vad jag skrattade när jag läste det där :P hahahaha. Bara ta rabarber de, bra att det går åt :D



Vi måste komma å kika på valparna inna dom flyttar. Hur gamla är dom nu? Var ditt eller connys nr du ringde ifrån? Har ju ny mobil så har nada nr..



Vilken tur du haft som fått tabletterna utskrivna såhär tidigt. Jag fick inte mina förän i vecka 20 typ. Men dom var räddningen :P fast jag kunde må illa ändå men spydde inte lixom.. De är tungt att vaa gravid :P

2009-08-02 @ 09:08:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0