Vet inte vad jag ska ha för rubrik

Har varit ute och flängt med Sandra dom senaste dagarna och gjort av med en massa pengar..Köpt snygga kläder :O Jag som för det mesta går i mjukisar inte ens min egen granne kände igen mig när jag hade ansträngt mig i klädval. Köpte ett par skitsnygga högklackade stövlar och färgade håret  också , ska försöka lägga in en bild senare. Nu har jag och Engla precis duschat så vi är rena och fina båda två :)


Väntar på C som är i stan nu jag börjar bli lite hungrig
men är bäst att vänta tills han kommer.

Dags för en promenad snart tror jag med min lilla prinsessa
bara hon har torkat ordentligt så hon inte fryser.
Hörs :)
<3

Engla och C ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0