Mitt i natten :o

Yes jag och C gjorde en så sjukt god köttgryta idag med glögg?!? i aja gott som fan var det. Så vi lagade mat tillsammans och myste sen åt vi gott och bara var vi två. Så skönt har ju varit en himla massa spring hoss oss senaste tiden. Efter att vilat på maten och sett idol finalen bestämde vi oss för att ta Engla och Devil på långpromenad. Sagt och gjort vi tog oss ut i ca två timmar hundarna röjde runt i snön och hade as kul. Vi närmade oss centrum och ringde till Niklas för att få låna en cigg eller två. När Devil såg vart vi var på väg blev han alldeles till sig och höll nästan på att strypa sig själv på väg upp i trappen och väl inne träffade han sina favvo pojkar Ola och Niklas. Vilken lycka hehe han visste inte i vems knä han skulle sitta. Men slutade med att han tog husses. Sen åkte guitarhero fram och ja.....Jag sitter ju här än sen klockan elva! Pojkar!! Jag och C som skulle städa och för packa lite till flytten i januari. Bra att vara förberedd så det inte blir så stressigt.Men får göra det imorgon men hoppas mest på en riide på skotern *flin* ..Skoterkåt nu...


Hittade en annons på blocket på ett par söta kattungar så skickade iväg ett mail. Så diezel får lite sällskap av sin egen sort ;) Kan ju bli tråkigt att umgås med bara hundarna. C hade inget emot det och tyckte katten skulle ha en kompis. Han har ju endå bott med en annan katt för det mesta. Så blir det som planerat flyttar en kattpojke in i familjen... Han märks ju knappt av på dagarna tyckte C så en till gjorde inget ..Eftersom jag flaskmatade upp diezel och hans fyra syskon då dom inte hade någon mamma. Så jag är Diezels mamma så han är ALLTID med mig vart jag än är gos unge :P ....Blir myys med en till! C har redan bestämt att den ska heta Dino *ler*..


Men nu jävlar är jag trött på det där jävla knapparna på guitar hero och låtarna blir förstörda när dom missar att trycka rätt hehe..Ska ta en rök sen slita upp C.,Blir nog lätt ....eller inte..


Ciao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0