Hej

Hej hopp nu ska jag och Engla traska upp till mamma och hämta Devil. Zeb är hoss C`s föräldrar och blir där tills på torsdag. Så Devil får komma hit under tiden. Men dom båda pojkarna går bättre och bättre ihop och det är ju skönt båda två är ju mattes älsklingar. Ikväll ska jag ut på middag med mamma morfar och min lillebror. Ska röra mig utåt nu när våran läskiga granne slutat skotta bort snön från våran gård ;) Snällt av honom att göra det men jag är iaf rädd för han hehe ..
Hörs
<3





Kommentarer
Postat av: Emelie

Varsegod!

Är ett stort rottisfan då jag är uppvuxen med rottisar från Rottmore´s ! Tyvärr så ser man inte alltför mycket fina rottweilers längre. Dom har blivit mindre och är ofta dåligt färgade och längre i nosen!



Jag har tre stycken vilddjur, alla blandraser och omplaceringsvovvar. 1 alaskan husky blandis och 2 bull and terrier blandisar! En hel flock mao! :D



Nästa hund blir definitivt en rottweilerherre!



Lycka till med din!







2008-12-11 @ 14:55:46
URL: http://lillaem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0