Keep on

Ni fortsätter att läsa ?

Har bestämt att börja kika in igen här och kanske väcks min lust igen till att blogga.
Är så roligt att kunna kika tillbaka senare och se vad man pysslade med.

Lexie sover som en stock och har gjort sen typ halv ett!
Vart tidig morgon och lång förmiddag vilket tog där det skulle :)
Hon älskar att vara på öppnaförskolan! :)
Går nog dit imorgon åxå.

Har hunnit med mycket bla träffat Alina med  sötaste Miliam.
Skuulle till leklandet men det var stängt :(
Blev boulongern innan vi lunchade på stan och till slut hamnade i Valbo.
Kanon dag.

Söker alla jobb jag kan och hoppas att det snart går vägen.
Orkar inte med den dagliga panikkänslan om hur vi ska få ihop vardagen nu när föräldrapenningen tar slut.
Men har ingen dagisplats ännu så är begränsad i min jobbsökning.
Tråkigt.
Vill kunna leva lite mer och inte bara kämpa för att överleva.


Hur har NI haft det ?


Bjuder på några bilder på Lexie och Miliam i deras fina onepiecar som Alina har sytt.
Är ni sugna på en lika kika
här









Kommentarer
Postat av: Anonym

jag följer dig :)

Men är dålig på att kommentera.

Har därimot inte sett de senaste uppdateringarna via bloglovin så kikade ändå nu, och du hade ju uppdaterat :)

2011-05-02 @ 18:47:08
URL: http://lalleli.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag läser när du skriver följer me bloglovin. Onepice är så fina men dyra 1500kr skulle jag nog inte lägga ut men C köper till hela familjen.

2011-05-02 @ 20:38:47
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjenare! :)

Hittade din blogg helt sådär..

Vart har du köpt mössan Lexie har på sig? :)



// Snodde din gamla lgh.

2011-05-03 @ 14:39:05
URL: http://chevanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0