Ett nytt liv

Grattis Emelie och Joel till sonen!
Mysigt för Leon med en lillebror!






Har varit och hämtat ut Lexies nya jacka på Coop.
Blir perfekt.
Och håll i hatten den är INTE rosa haha.


Gjorde världens mest puckade grej på vägen hem.
Min fina cyckel har en konstig frambroms som ibland tar i hjulet.
Det blir ett irriterande ljud så man lär peta till den ibland.

Petade till den men inte riktigt bra så efter en stund började det skrapa och låta.

Varpå jag nitar i frambromsen för att få tyst på skiten...IDIOTI

Måste haft änglavakt för jag klarade mig från att ramla iaf
.


Imorgon blir det frukost på Ikea med Mikki och Milo
Bäst man lägger sig i tid så man hinner rasta bästa goshunden före.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0