Oj oj vad tiden går fort

Mycket har hänt.. Jobbat hela veckan och så kommer även nästa vecka se ut.
Skönt så skönt att få arbeta!
Ska spara till ett körkort tänkte ta intesivkurs i sommar om jag får tid över.


I fredags kväll lämnade min fina farmor oss .
Jobbigt!
Men det var väntat och hon somnade i sin säng.
Hjärtat svider.


Lördagen var lugn och rätt ledsam ...Fyndade jeans underkläder linne och smink. För att tänka på annat


Och idag
Har jag Conny hans bror och Linn
varit till Lager 157
lämnade butiken med proppfulla kassar ;)
Linnen hoods jeans leggings t-shirts barnkläder strumpor
Massa basic plagg med andra ord.
Riktigt roligt.

Linn och jag forsatte sedan på Gina tricot och jag kom hem med en fake onepiece i pippigul färg ;)


Så inte kommer ni höra så värst mycket av mig i veckan tror jag kommer vell nå bilder på mig i mina glasögon ;) Ser världen lite bättre nu haha.
Och på våra fynd ifrån lage 157






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0