Yeesss

vi prickade 37 grader idag :D
Natten som var fick jag vara vaken til 02 !
Ni vet man brukar ju alltid bli piggare mot kvällen när man är sjuk.
Det gällde även Lexie och mamman var sååå trött haha.
Hon somnade ovaggat på soffan imorse och där låg vi tre timmar haha.

Mamma kom och hjälpte till att passa <Lexie medans jag stökade undan lite.
Sedan tog hon ut henne i vagnen en liten stund så jag och Conny fick städa undan ordentligt.
skönt med nystädat!

Hjärtat somnade strax efter åtta.
Helt otroligt att hon faller tillbaka så lätt i sina rutiner efter ett par dagar med rubbade tider.


Nu blir det hemgjord pizza och gos i soffan med min stora älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0