Testar gränser

Lexie blir 10mån idag :O Hon har varit ute hoss oss på jorden 1månad längre än vad hon var i magen.

Hon testar hela tiden sina gränser.
Hon har kunnat stått själv i 1månad utan stöd
men hon provar hela tiden längre och längre stunder.

Flyttar sig emellan möbler och går runtbordet.
Men med detta testeri innebär det lite olyckor åxå men inget allvarligt.

Det är kul att se hur hon grejjar och provar sig fram.

Idag stod hon länge och jag lockade på henne då såg det precis ut som hon skulle ta ett steg.
Lutade sig framåt allt vad hon kunde.

Sa till C att titta men när man ber han att titta kan det ta 5min innan han lyfter blicken
Så jag sa till lite högre och då kom lilltjejen av sig :/


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jag tycker hon nyss föddes jag. Likaså Colin som blir 1 om två veckor. Tänk då har han gått i 5 månader. Så roligt när det händer saker i utveckligen sådär även om det blir jobbigt när de gör illa sig.

2011-01-04 @ 23:32:16
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0