seg

Har precis droppat en övertrött tjej i sängen som har härjat som en galning hela morgonen.
Dragit runt med gåvagnen.
Ett tag blev det helt tyst och bara huvudet stack upp vid soffan.
När jag kolla lite närmare på vad hon sysslade med hittade jag detta
HAHA
Hon hade satt sig i vagnen helt på egen hand.


Jag är dö trött idag så ska passa på att vila mig den lilla tid jag kan faktiskt!




Behöver jag ens nämna att man lär ha ögonen med sig hela tiden hehe go ungen
är överallt samtidigt!
Vi har bunkrat upp med stolar å allt man hitta för dörr¨hålen och kartonger för eluttagen för hon rycker ur sladdarna.Hörnskydd på borden och lås på tv bänken.
Leksaker ÖVERAALTT.
Småbarnslivet är härligt! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har försökt att ringa dej flera dagar nu! :) Tänkte kolla hur det var med Engla och höra om du kikat på henne.

2011-01-11 @ 11:34:14
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mmmm, du var ju likadan själv, dessutom kom det ju en lillebror som oxo skulle tas om hand.

2011-01-11 @ 20:46:50
Postat av: Jennifer rinnström

Vad mycket hår hon har fått! :D dom ser genast mycket större ut då. Goungen :)

2011-01-14 @ 02:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0