Morning

En övertrött liten tjej hängde i mina kläder och bara grinade trotts tappra försök av mamman
att leka.
Till slut droppade jag henne i sängen och hon slog igen på två röda.
Så blir det när man inte vill lägga sig på kvällarna.
Lill pluttan!


Undra vad dagen har att erbjuda?
Hitills verkar det inte vara mycket.
Pappan jobbar och kommer inte hem förns vid 4 :/

Ska kika på lite tårtprylar är faktiskt dax att provbaka och se om man
lyckas göra nå fina tårtor till 1-års kalaset.

Neeeej stoppa tiden hon blir ju stor tjej nu :D

Fas herregud vad sjukt roligt det är i den här åldern.
hon bjuder på MÅNGA skratt varje dag



Kommentarer
Postat av: BajsMalis Oseriösa

Jag tror att du kommer att göra en tårta som är huuuur god som helst! Så länge det är massa kladd och grädde så brukar det sällan misslyckas :D



sv: Skolvägen! Där ser man! Ja, men då tycker jag att vi får höras av! Så tar jag mig till Valbo! Blir lite för avancerat om du ska behöva åka med barn och hund till stan :P Det klarar vi oss utan!



Lingonsylt?! Aldrig hört talas om.. Det ska jag testa!

2011-01-25 @ 15:13:27
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Vill helst inte bo på skolvägen.. Ska hoppas att det kommer ut nå annat istället. =)

2011-01-25 @ 15:18:04
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Ja den är super söt ju :) hihi

2011-01-25 @ 15:40:25
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0