Oj oj

Fick nys om Emmaljungas nya vagn Limited Edition blackbeauty.
Den kommer ut i butikerna i Mars och görs endast i 300 exemplar.
Bestämde att en sån skulle ja ha.  
Började ringa runt och som vanligt när det gäller mig.
Vagnen var tvärslut till och med ifrån fabrik.

enda hoppet var att någon butik hade beställt någon och att den inte var bokad.

Ringde uppsala söderhamn västerås gävle bollnäs.
Hittade en i Karlstad men det är ju för långt.


Idag fick mamma ringa lite för jag orkade inte höra nej den finns inte nå mer.

Och när hoppEt var som minst hittade vi en.
LYCKA!!!

Enda färgen vi kunde enas om.
Annars hade jag velat haft en rosa.


Nu är vagnen bokad och kommer v10.

Blir våran 1års present till flickan





Kommentarer
Postat av: carola

åh den var superfin.

Marina tar väl inte ett nej:)



Vet inte hur jag ska göra med vagn till lisa, känns onödigt med ny också.



Sjukt seg idag också fast igår tog jag min vanliga insomnings men man kan sova hela dagen känns det som.

Trelig helg

2011-02-11 @ 09:29:59
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Marina

Jo, ett nej kan jag ta om jag måste som i detta fall. Men jag är envis och letar vidare och till slut fick vi napp :-)

Du skulle sett min på Nize när hon förstod att jag fick tag på en att beställa, det var obetalbar :-) Total lycka, och sen vid maten pratade dom bara barnvagn, hihi.

2011-02-13 @ 01:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0