Ibland blir man lite lätt less

Min dag igår började med...

 

Morgon KAOS.
Lexie började morgonen med att kasta prick på hunden med frkostmackan.
Smör överaallt.
Sen plaskade hon i vattenskålen så hon kissade på golvet.
Medans jag tog reda på allt så bajsar hon världens lass när jag hämtar papper trampar hon i det och hinner springa runt halva lägenheten HAHA .


Tröttnade på min överaktiva unge så jag klädde på henne och gick ut.
Väl ute skulle jag vara snäll och gå till lekparken .
Allt vatten som blivit av snön hade tydligen runnit ner i lekparken så jag trampar ner och sjunker ända ner till knäna och fastnade.
Tur att jag bar Lexie annars hade hon försvunnit ner hon åxå.




Dagen blev bättre sen iaf och högpreggo grannen kom och tryckte bullar och drack kaffe!
Det gillar vi!

Tog en sväng med hunden sen gick vi ut igen och var ute ett par timmar tills Conny kom hem.
Lexie lekte ute med sin bobbycar och gåvagn.
Hon hade jättekul.
Sen fick jag skjuts och hämtning av bästa grannen till Ida för att fixa naglarna! :D

Kommentarer
Postat av: ThinaChelseaJason

MEN så söt!!

2011-04-05 @ 10:38:53
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: Marina

Så fiiina bilder och roliga. Hur gick det med skorna har du tvättat dom?

2011-04-16 @ 02:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0