Paaaniiik!

Jag bestämde mig för att införskaffa denna underbara overall ifrån didriksons.

Åker till Barnenshus och upptäcker att den inte finns i rätt storlek.
Får reda på att den är helt slut och finns inte ens att beställa hem för den är slut hoss huvudleverantören.

Men jag har ju sett den på internet så jag trodde att det bara var att beställa den därifrån.

 jo men eller hur !
Var lättare sagt än gjort då jag ville ha storlek 80
och på varenda sida jag kollade
fanns den inte alls
eller så fanns den i 60 eller 90.

Hittade till slut en
men då ringde mamma och hade pratat med en affär som var billigare än alla andra.
Hade redan varit på deras hemsida och där var overallen slut.
MEN
Dom hade en kvar i butik
så eftersom mamma ringde dit så såg hon till så att den lades ut på internet
och jag kunde klicka hem den!!!
LYCKA
Trodde verkligen inte det skulle bli så svårt att få tag i den,




Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår&trätåg

samma modells om milton hade :) Toppen overall :)

2010-10-19 @ 18:38:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Åh vilken fin. Jag ville också ha en från barnens hus en blå och vitrandig men den fanns inte i rätt storlek. Skönt att allt löste sig!

2010-10-19 @ 19:29:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: mikki

Fin =)

2010-10-19 @ 22:07:30
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Emelie

skitfin overall. Jag har köpt strl 80 till Klara också. Hoppas den räcker hela vintern. :)

2010-10-20 @ 17:20:03
Postat av: Anonym

Ja men du nu när det är större bild så ser jag aa dom är verkligen fina dom overallerna. Ja konstigt att dom inte tar in fler. Hon kommer bli jätte söt i den!

2010-10-20 @ 22:07:01
Postat av: Marina

Vad gör man inte för att Lexie ska ha en fin overall till vintern ;-)

2010-10-23 @ 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0