Irriterad

Idag när vi var och käkade på en restaurang så satt det två "kvinnor" vid bordet bakom.
Den ena kallar dit servitrisen och säger: Dom här räkorna är lite råa asså jag ville bara säga det.

Hör sedan hur dom diskuterar vidare om hurvida maten är kass å bla bla.
Hon kallar sedan dit den andra servitrisen och säger
dom här räkorna är råa du får medela kocken att vi inte tänker betala för den här maten.
Hur svårt kan det vara å fatta! Snäser hon bakom ryggen på servitrisen.
servitrisen ger dom klartecken att dom inte behöver betala.

Dom fortsätter att tugga i sig maten och gnäller över att det inte är bra med råa räkor
och att man kan bli sjuk.

Men hallå!!!
Varför fortsätter man att äta av maten om det nu är så farligt?
Fick jag rå mat hade jag inte ätit något mer av den.

Jag som servitör hade tagit undan maten och inte låtit dom fått nöjet att äta upp maten gratis.
För så rått verkade det inte ha varit!


Kommentarer
Postat av: johanna

Gratis är ju gott brukar man säga =P Så fort det är gratis duger ju vilken skit som helst åt folk... Ännu ett bevis på hur mycket idioter det finns ;)

2010-11-05 @ 17:30:14
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0