Helg

Ja helgen har varit himla bra :)
I Fredags kom Matilda hit och tog med sig Lexie ut en sväng så vi hann städa här hemma :) .
Dom hade vart på promenad och sen varit hoss Matilda och busat lite.
Sen vart det bara slapp.
skönt att få städa ifred.
Annars brukar jag sparka ut Conny med barn och hundar.
Men den här gången kom han inte undan hehe

I Lördags var Charlie och Conny ute och fiskade hela dagen.
Men som vanligt ingen fisk.
Tror dom mest grillar korv ;)

Så jag ringde pappa och bjöd in mig själv på mat.
Jag bestämde att det skulle vara kycklingtacos.

jag tog barn och hund och promenerade dit.
Hade ingen kamera med mig men tog mysiga höst bilder på Devil med mobilen.
Ska visa sen.
Rex var med Connys bror till svärföräldrarna och busade loss! 

Efter att ha gått hela vägen dit var jag vrålhungrig och vräkte i mig en jäkla massa mat :D .
Han bor borta vid Valbokyrka typ i en by som heter Backa så det är en liten bit att gå.
Gick efter Valbo vägen och det kan lätt bli tråkigt.
Man har ju sett den biten typ miljongånger.
Hatar vägar som bara går rakt fram hela tiden.
Sjukt gott var det iaf.
Lexie lekte i en tvättkorg och pratade med min lillebror hon sa da da da typ hela tiden hehe.


På kvällen var vi till Charlie och Matilda en sväng.
Slö tittade på Sunes sommar men pratade mest och fikade :).


Idag har vi varit till köpis en sväng och handlat lite mat till Lexie
men glömde det viktigaste gröten :/
Får knalla upp imårrn igen för den är sluut...
Pappan valde en jättefin bamseklänning med tillhörande tights i höstiga mönster ifrån Lindex
till dottern <3
Så fick hon nya strumpor för hon bara har två par som passar hehe.



Kommentarer
Postat av: Matilda

http://www.kotteshoppen.se/ där är sidan jag hitta med mumin grejjer :)

2010-10-18 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0