Stressigt

Jajamän blev stressigt imorsse.
Eller ja igentligen inte bara bråttom.

Vi vaknade 07:45 för Lexie krånglade lite igår.
Hon hade sån hosta så hon kräktes.
Men hon sove hela natten igenom iaf.
Trotts att hon är tvärtäppt i näsan.
Duktiga!


Vid 8 hade hon ätit vällingen och hade pyamasen på.
Tio över var hon och jag ombytta och klara för att åka till stan med min mamma och lillebror.
Det kallar jag turbo.

Tog frukost på donken.
Tappade mina nycklar när jag rastade vovvarna men hade turen att någon hängt upp dom
i ett träd :)


Ströhandlade lite på dollar.
Innan vi åkte hem igen.

Har precis valt tapeter till hallen och imorgon går dom in och tapetserar
i våran nya lägenhet.
Wieee!!


Sen ska ju det ju upp nya tapeter i köket och Lexies rum


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Vilka fina tapeter. Den med tidningarna tänkte vi också ha i köket. Har du testat att spola näsan med koksalt och suga efteråt. Lite nässpray på det så brukar näsan bli som ny igen på Colin iallafall.

2010-11-30 @ 20:55:11
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0