Nöjd

Lyckades få mat i mig endå även om det blev en kebab ;)
Efter det drog jag med mig dammsugaren på date.
Skönt!

Efter det antog jag mig nya receptet jag fick utav kotten och snodde ihop en
ananaspaj som strax ska avnjutas med vaniljglass.
Den har fått stått och svalnat medans jag var ute sista rundan med hundarna.


Svårt efter flytten att hitta sina nya promenadstråk med vovvarna.
Man har ju alltid några rundor som man väljer mellan vissa korta och andra längre.
Nu gick jag den längre standard rundan.
Iövrigt blir det ju långprommis.
Men just dom här standard rundorna lär ju ändras när man flyttar.



Kommentarer
Postat av: Kotten

Hoppas den vart bra..kram

2010-11-15 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0