Mätta

Ja vi är mätta på svärfars goda korvgryta,
När jag stack ut huvudet i trappuppgången var det någon som bakat luktade jättegott.
Så det var bara att stänga dörren å börja baka.
Så vi har ätit kladdkaka åxå.

Nu står Lexies mat på spisen och kokar.
Det blir ris köttfärssås med tomat paprika morätter lök å vitlök.
Luktar gott!
Och det blir nog gott åxå!


Ska iväg och betala diskmaskinen till dom som har haft lägenheten vi ska bo i.
Vi hade turen att få köpa den billigt!
Hur skönt blir inte det då!
Jag skrattar mig lycklig över att slippa diska ett tag :)


Måste ringa till Lena så jag får rida lite.
Min abstinens är STOR!

Kommentarer
Postat av: Marina

Fiiiint ekipage, ni passar bra ihop.

2010-11-30 @ 02:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0