?

Ja nu sover min prinsessa efter en pulkatur ute i snön.
Ska slänga mig på ryggläge i soffan strax och passa på medans man kan :) .

Tränade tjejen med mat idag. Alltså mat med lite bitar i.

Hon har ju varit så känslig och tycker det är jätteäckligt.

Det blir ju mest hemlagat
och den mixar jag ju slät.
 men pga platsbrist i frysen finns det inte så många olika sorter.
Så för att variera får hon lite burkar.

Testade en burk med små köttbullar stuvade grönsaker och potatis.
Sist det var bitar kräktes hon,

Men det gick i jättebra allting.

Bestämde mig för att knåpa ihop en egen fruktpure till efterätt.
Så under tiden jag gjorde den fick hon en liten liten liten äppelbit.

Och tro på fan att hon tuggar den för långt bak och kräks.

Skitåxå då kom ju maten upp igen ...

Men de ä ba pået igen vettu ;) .



Efter maten tog vi en pulkatur inlindad i filt som skydd för snön uppifrån.
Hon trivdes som fisken i vattnet.
Fick stanna flera gånger och peta till henne för hon höll på att somna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0