Baka baka

Conny är hemma och är sjukis idag :/ Han är försnyld .
Jag har mest flängt omkring hela dagen,
Med hundar å barn.

Tog en promenad utan hundar med barnvagn.
Så jäkla skönt!
Gick förbi hoss mamma och tog med henne å Engla ut en sväng.

Sen skulle jag till affären och köpa lussekatter.
Men då var dom jäklarna slut!
 Typiskt.
Köpte smör och jäst så jag kunde baka egna.
Kommer upp och inser att det finns för lite mjöl.. Va faaan...
Bara att gå ner igen å köpa mjöl.
Sen kommer jag på att de inte fanns russin....Skitåxå..
Men lyckades rota fram några torra i skafferiet :)
Så nu står bullarna på jäsning och ska in i ugnen.
Conny har hjälpt till han åxå. älskade!


Städade i 4timmar i helgen :O Så nu är det lite renare
Men börjar känna mig lite stressad med packningen trotts att jag inte behöver.
Men så är jag!

Nu måste bullarna in! HEj svejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0