Regn

Igår var jag över till Mikki Adam och sötaste Milo! Vilken gobit...
Lånade en film som hette Hachiko som jag velat sett ett tag.
Och ja mina ögon var inte torra länge fy satan vilken fin film!


Idag har Rex och Dexter bråkat lite.
Sen började det tokhagla ! Så mycket att larmet på bilarna gick,

Jag och Kicki var skapligt blöta och kalla efter att gått från hundgården å hem.
Och hon stackarn hade ballerina skor på sig...

Blev iaf en kopp kaffe med Janne och Kicki och Vincent.

När man ser honom så vill man bara att Lexie ska växa
han är född i Dec.
Och han skrattar sådär riktigt och är så  mysig.
Å när man håller fram en leksak eller nått så hugger han tag i den och försöker äta upp den..
 :)


Funderar på om jag och mamma ska åka till sandviken o kolla lite på cruisingen.
C sitter ändå bara å spelar spel :P ..


Vi får se hur jag gör .. Nu tänker jag inte skriva mer iaf


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Det dröjer inte länge tills de kan leka sådär. Colin började sitta själv och leka med sina leksaker när han var strax under tre månader gammal så snart så :D

2010-05-29 @ 23:04:38
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0