Oväder

Vart en bra dag igår.
Var med C på jobbet sen grillade vi hoss hans bror .
När vi kom hem började jag plocka undan lite sen blev det en paus och vi kollade på Narnia.
Riktigt bra film har sett den flera gånger.
Nu gick den på tvn så då passade jag på :).
Sen fortsatte jag min städning så nu är det dammfritt.

När jag var klar var det dags för fröken att ha kvällsmat och C gick med hundarna.

när Lexie lagts för natten tände vi ljus i sovrummet och masserade varandra.
Mys :)


Vaknade imorsse av världens jävla åsksmällar.
Jag brukar vara livrädd men inte idag.
Jag och Lexie låg och mös i det mörka sovrummet i värmen och lyssnade på allt oväder.
Ett plus i kanten var ju att jag bytte sängkläder igårkväll.
Så det var extra mysig att vakna :)

Nu har vi klivit upp och fixat lite.


Upptäckte nyss när jag skulle tvätta händerna att vi är helt utan vatten!
Fan åxå
inte alls nå kul att inte kunna tvätta händerna efter toalettbesök blöjbyten och när kattlådan ska rensas :S
Tack gode gud för våtservetter och handsprit ...

Ne nu blir det soffan och bara slappa så skönt att möta helgen med ett städat hem!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi vaknade också av åsksmällarna, fasen va det lät!!



Upptäckte jag med att vattnet hade försvunnit, jäkligt drygt! Men nu är det tillbaka hos mig iaf så jag har passat på att borsta tänderna i ilfart och tvättat händerna :)



Ha en mysig dag!

2010-05-14 @ 11:27:38
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0