Nize

C har varit ledig idag för att vi hade en massa att göra.
Vi var på återbesök hoss våran BM imorsse och visade upp lilltösen.
Fick även boka en tid för att få en ny p-stav.
För några fler bebisar fiinns inte på önskelistan.
Räcker gott och väl med våran skatt!!
Man vill ju ägna tid åt att lära känna sitt barn ordentligt.
Och OM jag ska ha någon till ska Lexie iaf kunna uttrycka sig och klara sig någorlunda själv.
Så kanske om 5år men som det känns idag så räcker det med en.



Sen bar det av hemåt för att äta och mata Lexie innan Rex skulle åka till veterinären.
Han har såna hudproblem den hunden :/
Dom skar ut små hudbitar på olika ställen och sen fick han bli ihopsydd.
Fick även skrapas för demodex men den har han blitt av med iaf. 
Slutade på en massa pengar och han får äta kortison tills provsvaren för hudbiopsin kommer.
Stackars!!Och alldeles snurrig var han efter allt lungnande.
Förmodlgen är det en allergi men frågan är vad ?!?
Ställde honom på vågen och fick en smärre chock 29kg!
Det var ju igår han vägde 4kg känns det som...
Mammas lilla korv unge ;)




Funderar på att ta en promenad med vagn och vovve.
C har varit så grinig idag och dumförklarat mig hundra gånger.
Jag kan vell inte rå för att jag inte tänker hela vägen jämt.
Man är rätt trött efter att ha ammat ca6timmar varje dag och stressar hela tiden.
Jag har lixom inte tid att tänka till ordentligt.

Men alla har ju sina dagar och jag älskar honom av hela mitt hjärta endå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0