:)

Nu har våran skatt somnat sött i sin säng.
Jag ska strax knalla ut med vovvisarna och C sitter fastklistrad i tv-spelet.

Har haft en riktigt bra dag busat och gosats med liten.
Sedan kom Kicki Janne och sötaste Vincent med Rex bror Dexter.
Så vi släppte vovvar i hundgården så dom fick leka
eller ja tugga på varandra och jucka :P
Typiskt unghundar och Devil är ju en klass för sig hehe.

Sen gick vi hem och åt mat tilsammans. (hämtade kina mat)
Och Lexie träffade för första gången någon som var i hennes egen storlek.
Men hon var mest gnällig eftersom hennes elaka mamma håller på tuttarna så hon äter ordentligt och inte bara
ligger där.
Men det funkar faktiskt bättre än att jag ska bli less av att sitta i två timmar då blir det inte mysigt.
Självklart känner hon på mig om jag tröttnar o.s.v .
Så nu myser vi tillsammans än att det blir en kamp av det hela.

Avslutade kvällen med badkaret för mig och Lexie.
Hon älskar verkligen att bada.

Hoppas på att kila ner på babysim nästa vecka.
Men det står att man ska ha frottebyxor eller bomullsbyxor på babyn.
Någon som har något tips eller som varit på babysim och vet vad man ska ha på dom.
För jag är nog blåst för jag fattar inte ?!?
bara byxor ? Inte någon badblöja eller liknande?



Vincent och Lexie



Kommentarer
Postat av: mikki

Oj fick du? :D vad för försäkring? jag vill också ha pengar..

2010-05-27 @ 18:53:13
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: mikki

Är det dropp in på babysim? vart ska du någonstans ?

2010-05-27 @ 19:05:45
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Varje gång jag har badat med Leon så har jag bara haft badblöja på honom. :) När det är babysim värmer dom ju på vattnet mer än vanligt, så då ska man inte behöva ha kläder på dom. :) Men det kankse beror på vart du ska mm...

2010-05-27 @ 19:27:52
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: mikki

Jag har försäkring på trygg hansa.. Ska man söka om pengar ? eller blir utbetalt atomatiskt ?

2010-05-27 @ 21:45:49
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0