Denize

Åh lilla prinsessan har i två nätter sovit från elva på kvällen till sju på morgonen.
Så jäkla skönt!!!
Men så har hon ätit som en häst och riktigt "laddat" innan hon ska sova.
Men hellre de än att kliva upp på natten ..
Så stolt man blir hehe



Börjar bli dags att klä på henne hon ligger i babygymmet och pratar och låter en himla massa.



 



Nu börjar ju helgen fan vad skönt !
då är vi två här hemma och kan hjälpas åt lite grann ...

Slipper man sköta två hundar å barn alldeles själv det kan bli lite krångligt när hundarna ska ut och Lexie vill äta samtidigt. Sen har vi vagnen uppe i lägenheten och bor högst upp så ni kan ju tänka er hur jobbigt de blir...


imorrse hade kattfan ner min blomkruka
han gör det med flit...
när jag precis bytt till en ny kruka och städat upp hoppar han tillbaka upp i fönstret och börjar "peta"
med tassen på krukan
kan lova att jag skrek rätt ut ..
Då tittade han på mig och hoppade ner
typ som att han hade inte gjort nått fel...






Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt gym jäntan har:P Hur går det med selen?

2010-05-07 @ 13:52:22
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0