Denize

Idag blir prinsessan två månader!
Stoppa tiden det går alldeles för fort!
Känns som igår jag låg på förlossningen 
skulle lätt göra om allting
hade sån jäkla bra förlossning 
allting gick hur bra som helst men lite för fort nästan.
Man han ju inte ens tänka nått innan hon var ute ;)
Men a man upplever fortfarande sin förlossning varje dag inuti huvudet :) 

Den känslan det är att få sitt lilla barn upp på bröstet
efter att burit på det i 9månader är en sjuk känsla.
Ren lycka och kärlek när man kan se och känna det man skapat.
Dagarna efter när man ska lära känna sitt barn.
Oj oj vilken kärlek det är .
Om man kunde stoppa alla dom känslorna i ett piller

Ja då skulle man nog vara missbrukare :P






Hon sitter här brevid och pratar för fullt så jäkla mysigt att lyssna på.

Ska gosa bäbis nu :D :D


Idag ska älskade prova vattenskotern för första gången ...
Jag och Lexie ska titta på förstås :)



Kommentarer
Postat av: mikki

Var på Bvc idag. Och då frågade barnmorskan om jag ville gå någon föräldrar grupp där. Det var tal om dig också.. Hon frågade om jag kände dig osv.. eftersom vi hade samma ålder och bodde bredvid varann.. Ska du gå på den ? för i såna fall skulle vi hamna i samma grupp...

2010-05-04 @ 20:37:55
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0