Denize

Har varit vaken större delen av natten med en skitpigg dam :P
Men men det är ju mysigt iaf ..
Pappsen skulle fixa med nått idag och Rex åker med Connys bror ut i skogen.
Så jag Devil å prinsessan får ta en promenad tror jag...
Sen blir det nog att dra av nån timme i sängen antar att hon planerar att vara vaken även inatt ...


Skulle varit kul å väga mig och se hur det är med vikten.
hann ju inte göra det på förlossningen och glömde det på bb.
Och sen har ju dagarna bara flygit förbi.
Men sista vikten innan sessan kom låg på 80kg :O.
Är betydligt mindre än så nu...
Man hinner ju knappt äta för man är så upptagen med bebis.
Gäller att passa på innan hon blir stor ju.


Bvc var här igår och Lexie låg på lite över 3900gr nu..
Då vägde hon nått på 3500 när vi åkte från BB.
Det går fort.....


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ett tipsär att göra storkok å frysa in med matlådor. Då går det fort med maten för din del. Ät alär du ju så amningen funkar :)

2010-03-13 @ 14:49:39
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min vikt innan mina kom låg på 92 :O men har kommit ner på 79 nu på 7 mån,så känner mig rätt nöjd :) men ska ner 10-15 till :)

2010-03-13 @ 20:16:36
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0