Denize

Nu är allt dammsuget och jag har hunnit äta en omelett och bakat en sockerkaka.
Luktar så gott när man har bakat!
Kände mig kreativ så slängde ihop ett recept jag kom på för stunden ..
En banan och choklad sockerkaka den blev jättefin och hoppas på att den smakar lika gott som den blev fin.

Förvärkar förvärkar förvärkar fan så dryg dom är!!
Känner mig som en racingbil snabbast i världen som står på startlinjen till världens lopp.
Gasar och gasar MEN det är aldrig någon som petar i en växel så jag kan dra iväg.
Så känns det ....

Men snart så... Hoppas vi


Ska om ett tag pysa iväg ut på en kortare promenad med Devil sen blir det raka vägen ner i soffan!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Va spännade, snart är det dags :) Håller tummarna för er :)

2010-03-03 @ 14:13:13
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till theo <3

hoppas allt går bra för er och lycka till när allt väll sätter igång :) ett tips är att sova/vila och äta ordentligt så du har ork i kroppen när de ska till att föda :) / Nina

2010-03-03 @ 17:44:42
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0