Denize

Åh en dag utan att vi ska göra något tror jag .. Skönt!
Städade igår så det är åxå klart...

Tycker redan Lexie har blivit så mycket större.
Imorgon ska vi till BVC så vi får la se hur mkt hon vuxit...


Vi har iaf fått en envis dam och det är mammas tuttar som gäller
men när man lägger till henne så somnar hon sött utan att äta och om jag då försöker lägga ifrån mig henne
då vaknar hon och blir flytokig och så håller det på om och om igen:P
Annars är pappas bröst väldigt populärt att ligga på..
Men att ligga själv en timme eller två ?
Ne finns inte i hennes värld ...

Men hon är bra underbar!

Provade iaf sempers magdroppar och det blev ett helt annat barn :)
Positivt!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Lexie å pappi



Kommentarer
Postat av: Zanna

Guuuud! Hon är verkligen såå söt! :)

2010-03-17 @ 12:58:50
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0