Nize

Bloggen har blivit lite lidande pga dålig sömn och ingen ork..

Helgen var bra men söndag natt spenderades på akuten.
Hjärtat fick en allergisk reaktion :/ Så jag och Lexie åkte med in för pappsen ville INTE vara där själv.
Lillans rutiner hamnade lite ur balans så jag fick lite dåligt med sömn.
Och då prioriterar jag annat än bloggen.
Familjen är viktigare!.

Idag har Lexie varit gnällig arg och skrikig men vad gör det när hon skiner upp imellanåt då smälter hjärtat på en gång :)

Det är härligt med småbarn!!


Har dålig fantasi tänkte istället dela med mig av lite bilder.. :)





Kommentarer
Postat av: Miki

Anmäl dig du också =)

2010-06-14 @ 08:21:43
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0