Tacksamhet

Sitter här med lite funderingar och tankar i allmänhet om hur folk verkligen kan bete sig.

C har hjälpt en kille så jävla mkt med hans skoter.
Gjort jobb för flera tusen helt gratis!
Enbart för att han ska kunna sälja den och få pengar till att köpa en ny.

C har lagt ner ja jag vet inte hur många timmar på den där skotern och en jävla massa jobb.
För att killen själv inte kan skruva ett skit och förstör mer än lagar.

Han körde sönder skotern och C lagade .
Sen sålde han den fick pengar.

Bjöd på lite ynka mat antagligen som tack för besväret.
Så runt 200 kr betalade killen för ett job för 10-15 tusen kanske mer.
Han själv kunde sälja skotern för närmare 40 tusen .

Kan inte tänka mig att han fått ut många lappar om inte C hjälpt honom.
Med tanke på det som vartrasigt.

Sedan inköptes det en ny skoter som inte var trasig och genast så fanns inte C längre?!?
Inte så att han kunde höra av sig å fråga om han ville med ut och åka o.s.v
Vilket jag tycker är så jävla fi**igt!
(När han vet att C åxå har en skoter och åxå vill ut och åka)

När någon ställt upp och hjälpt till så mycket som C verkligen har gjort.
Och sen inte får ett skit tillbaka .
Utan C hade han förmodligen stått med trasig skoter fortfarande .
Men nu när han har en "ny " skoter så behövs det ju ingen
som lagar .


Tycket detta är ren utnyttjan och jag skämms åt den som gjort detta.
Att inte kunna höra av sig och istället åka omkring med dom
som han snackat så mycket skit om.
Pratar man illa om någon så anser jag iaf att man inte umgås med dom.
Att man står för det man har sagt !!!.

Hoppas skoterjäveln går sönder för dig
för här finns ingen hjälp att hämta längre.




Att man inte kan vara snäll och hjälpa någon ..
När folk fått vad dom är ute efter så pyser dom sen.
Man ska inte ta folk för givet.....

Jag är iaf glad över att ha mitt hjärta hoss mig.
Han hjälper mig dagligen och det är jag otroligt tacksam över!
Älskar dig min skatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0