Denize

Typ nyss hemkommen från en långpromenad med vovvar i ca 25 minus grader .
Härligt ;)
Bara man klär på sig rätt.
Rex däremot trodde att jag var knäpp som lät han gå denna långa bit han höll på å frysa ihjäl trots täcke ;).
Fjanthundar.

Älskade har varit ute och åkt skoter idag i kylan men där går nog gränsen för mig .
Ush så kallt ;)
Men han var glad när han kom hem så han hade det nog kul.

Vi var ut på en skotertur igår åxå.
Vi kopplade på "pulkan" bakom och bäddade den med tjocka dynor och täcke.
Så jag och Rex satt där bak och åkte (är ju för tjock för att åka bakpå nu) .
Men det var så jävla mysigt å sitta där!
Ska lägga in bild på skoter å pulkan sen så ni får se hur fint jag satt.
Perfekt sen när man ska ha barn med sig då kan en vuxen å barn sitta där bak :).
Vi åkte iaf till typ sandviken å grillade lite å sen hem igen .
Blev en lagom tur och jag hade hur mysit som helst.
<3


Nu sitter jag å väntar på C som är å skruvar skoter med Rikard sen blir det Max till kvällsmat ;)
Och imorgon bär det av till svärföräldrarnas stuga i skogen.
Blir mat och sånt.
Plus att hundarna får röjja runt i skogen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0